Урок літературного читання у 4 класі

Тема: Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

Леся Українка «Біда навчить». Інсценізація казки.

Мета: викликати у дітей інтерес до творчості Лесі Українки, розширити і поглибити їхні знання про поетесу; на основі змісту казки поглиблювати уявлення про етику людських стосунків. Формувати соціокультурну та комунікативну компетентності. Виробляти вміння вести діалог у парі, групі, будувати монологічне висловлювання, вступати в дискусію з проблемних питань твору, узагальнювати, систематизувати знання та робити висновки.
Розвивати уміння оцінювати вчинки персонажів, визначати мотиви їхньої поведінки, розрізняти позитивні і негативні риси характеру. Розвивати навички виразного читання, пам'ять, увагу, творчі здібності, уяву, фантазію, уміння спілкуватися.
Виховувати інтерес до народної мудрості і бажання вчитися, сприяти вихованню позитивних рис характеру; почуття прекрасного, вміння насолоджуватися художнім твором.

Обладнання: портрет Л. Українки, картки для групової роботи, зображення «музейних експонатів», зображення птахів - героїв казки, маски для акторської майстерності, мультимедійна презентація

Тип уроку.Комбінований

Хід уроку:

Ι.Організаційний момент.

- У сьогоднішній святковий день ми раді вітати гостей у нашому класі. Тож давайте привітаємось з ними. Щоб наш урок пройшов плідно нам потрібно пригадати правила вихованих учнів.(Слайд 2)

Правило піднятої руки.

Дружня співпраця у групах.

Увага та повага.

Активність і творчість - запорука успіху.

  • Щоб урок був успішним пропоную працювати за таким девізом:

Виразно читаємо, чітко відповідаємо,
Мовлення своє розвиваємо
(Слайд 3)

  • Скажіть мені, будь ласка, від кого залежить успіх нашої співпраці? (Від нас самих). Щоб урок пройшов не марно, вам потрібно старанно попрацювати. Давайте придумаємо на кожну літеру слова «урок» прикметники, які скажуть, якими повинні бути учні на уроці.

У - уважними, успішними;

Р - розумними, рішучими;

О - охайними, організованими, обачними;

К - культурними, кмітливими, красномовними.(Слайд 4)


Конспект уроку української мови 

Урок узагальнення і систематизації знань

Тема: Закріплення вивченого про вимову й правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими

Мета: працюватинад засвоєнням правил вимови та правописуслів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими; розвивати орфографічну пильність, навички каліграфічного письма,вміння аналізувати мовні явища, робити висновки, оцінювати свою роботу та роботу інших учнів; виховувати любов до усього живого, один до одного, до Батьківщини.

Обладнання: сигнальні картки, мультимедійна презентація, ілюстрації для пояснювального диктанту, фігурки голубів, стікери, «сходинки» для

самооцінювання.

Хід уроку:

І. Організація класу до уроку.

У нас сьогоднінезвичайний урок. До нас завітали гості, тому ми, як гостинні господарі повинні намагатись зробити все, щоб урок був цікавим, пізнавальним. Насамперед, давайте привітаємось. Сідайте.

Хто мову рідну добре знає,

Той слова її усі правильно вживає.

Тож попрацюймо сьогодні плідно і знання ваші обов'язково поглибляться.

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання (с. , 71, впр. 159)

- Обміняйтесь, будь ласка, зошитами та перевірте один одного. У вас на партах - смайлики. Вони виражають різні емоції. Якщо завдання виконано правильно, підніміть зелений смайлик, якщо допущені помилки - жовтий.

- Що неправильно у роботі?

2.Мозковий штурм. У нашій подальшій роботі нам знадобляться здобуті вами знання.

  • Які звуки є в українській мові?
  • Які приголосні звуки розрізняють?
  • Як утворюються дзвінкі, глухі приголосні звуки?
  • Як вимовляються дзвінкі звуки у кінці складу та слова?
  • Чи завжди однаково вимовляються?

III. Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні на уроці, учні, ми повторимо правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці слова та в кінці складу перед глухими. А також дізнаємось багато цікавого про одного чудового птаха, якого саме стане відомо, коли виконаємо наступні завдання. Відкрийте зошити, запишіть число, класна робота.

· Каліграфічна хвилинка (Слайд 2)

Гг Гг Гг га гол голуб иг

Голуб, голуб, голубок прилетів у наш

садок.

· Малюнковий диктант(пояснювальний)

Запишіть слова, обґрунтуйте орфограму.

Ніж, ложка,вудка, голуб, гарбуз, суп, блузка, жолудь.


Конспект уроку природознавства

Хід уроку

І. Організаційний момент.

(лунає музика)

  • В ефірі природнича телепередача « У світі тварин». Я рада вітати всіх присутніх на нашому каналі.

Доброго ранку! Доброго дня!

Доброго вечора кожного дня!

В студії звами, як завжди є я.

Нехай буде мир і злагода в нас,

нехай усе квітне навколо для вас.

Кожному дню - безхмарного неба,

Кожній дитині веселощів треба.

Кожній оселі - щастя і хліба.

Нехай усміхаються діти щодня.

Доброго ранку! Доброго дня!

Подаруємо щиру усмішку гостям. Привітаємось.

ІІ. Повідомлення про роботу студій.

  • Наша передача монтуватиметься з різних студій. Сьогодні у передачі (лунає музика)
  • Огляд погоди зі станції Гідрометцентру.
  • Студія «Розумники і розумниці»
  • Студія «Ти мені - я тобі».
  • Студія «Планета птахів».
  • Не оминемо ми і вашої улюбленої студії «Крок до зірок».
  • Постійна рубрика «Гість студії»
  • Завітаємо у «Театральну студію».
  • У нас в гостях служба «Рятівники»
  • У студії « Хто? Де? Яку користь приносить?» на нас чекає гра.
  • І закінчить передачу студія «Стань природі другом».

ІІІ. Підсумок фенологічних спостережень.

Кожний день у житті людей розпочинається з новин про погоду. Ось і ми послухаємо прогноз синоптиків на сьогоднішній день.

День за днем, за тижнем тижні непомітно лине час.

Різні зміни дивовижні відбуваються круг нас.

Глянь навколо оком пильним - і побачиш зміни ці.

Ось повільно, неухильно йдуть по черзі місяці.

© 2016 
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати